Van Hooijdonk: Nie ufam algorytmom
W przyszłości wszyscy będziemy po części robotami. Przewidywałbym, że za tysiąc lat znikniemy [fizycznie] z tego świata – mówi Richard van Hooijdonk w rozmowie z Michałem Roleckim i Anną Zagórną.
Szwedzki operator połączeń promowych Stena Line wdraża sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe we wszystkich obszarach firmy.
Pasażerowie autobusów w Wielkiej Brytanii będą mogli planować swoje podróże nawet co do minuty. Będzie to możliwe dzięki pionierskiemu projektowi gromadzenia i udostępniania danych o lokalizacji autobusów.
Sprowadzanie sztucznej inteligencji wyłącznie do kwestii technicznych to poważny błąd. Dotyczy ona bowiem nie tylko inżynierów, ale nas wszystkich. Wszyscy też jesteśmy za nią odpowiedzialni – przekonuje prof. Virginia Dignum w swojej książce „Responsible Artificial Intelligence”.
W kolejkach do lekarzy pacjenci tracą sporo czasu. Dzięki inteligentnym algorytmom można go spożytkować lepiej.
Powstał nowy rodzaj baterii, które działają dłużej i są wydajniejsze.
Airbnb opatentowała technologię uczenia maszynowego, która na podstawie wpisów w mediach społecznościowych i na blogach określa osobowość turystów wynajmujących mieszkania na krótki termin.
Platforma społecznościowa poinformowała, że będzie usuwać zmanipulowane filmiki. Ale nie wszystkie
Pulchna buzia, okulary, burza kruczoczarnych włosów. Vita Zhou, ośmiolatek z Szanghaju, stał się ikoną chińskiej pogoni za dominacją w świecie sztucznej inteligencji.
Przeciwnicy technologii 5G szykują na 25 stycznia liczne protesty rozsiane po całym świecie. Ale rewolucja związana z tą technologią postępuje.