Mia. Sztuczna dziewczyna, która pomaga się zadłużyć
Jeden z australijskich banków zaproponował swoim klientom cyfrowego asystenta o pięknym, choć sztucznym obliczu. Po to, by w kontaktach z asystentem klient czuł więcej emocji.
Jeden z australijskich banków zaproponował swoim klientom cyfrowego asystenta o pięknym, choć sztucznym obliczu. Po to, by w kontaktach z asystentem klient czuł więcej emocji.
Firmy twierdzą, że korzystają ze sztucznej inteligencji. W rzeczywistości jest z tym różnie.
McDonald’s chce stworzyć inteligentne menu, które będzie dostosowywać się do zewnętrznych warunków, np. pogody. Gdy zrobi się ciepło, zaproponuje lody, a kiedy się ochłodzi – gorącą kawę.
Każda gospodarka potrzebuje surowców, także cyfrowa. Dziś to dane są odpowiednikiem ropy czy węgla, umożliwiającym przedsiębiorcom tworzenie nowych rozwiązań, produktów i usług.
Po testach w PKO BP teraz Santander Consumer Bank będzie nagradzał pracowników za nieukrywany entuzjazm w kontakcie z klientem.
W 2019 roku światowe wydatki na sztuczną inteligencję mają wzrosnąć do blisko 36 miliardów dolarów.
Od chatbotów po systemy inwestycyjne na giełdzie – SI w finansach coraz bardziej powszechna.
Analiza danych w firmach ubezpieczeniowych to dziś punkt wyjścia w tworzeniu każdej polisy.
Inwestorzy mogą łatwiej zarabiać na handlu walutami. Francuski bank BNP Paribas uruchomił magiczny wskaźnik…