Automaty odbierające maile w służbie ubezpieczeń
Likwidacja szkód ubezpieczeniowych może przebiegać jeszcze szybciej, ale firmy asekuracyjne muszą przyspieszyć proces przyjmowania danych od klienta.
Likwidacja szkód ubezpieczeniowych może przebiegać jeszcze szybciej, ale firmy asekuracyjne muszą przyspieszyć proces przyjmowania danych od klienta.
Naukowiec zobaczy na zdjęciach satelitarnych dewastację środowiska. Urzędnik skarbowy – dłużnika. Biznesmen – okazję. Pomogą algorytmy Stwierdzenie, że zdjęcia satelitarne są podstawą dla […]
Pomoże zrobić zakupy, doradzi jak się odżywiać i podsunie przepis kulinarny, a wszystko to zrobi Szopi bot, nad którym pracuje platforma Szopi.pl. Ma być innowacyjny na rynku, podpowiadać klientom najlepszą opcję zakupu, a nawet wyczuwać intencje użytkowników chatu. I stale się uczyć ich zapytań.
Banki PKO BP i Pekao zamierzają wprowadzić w najbliższych miesiącach innowacyjne rozwiązania z obszaru sztucznej inteligencji. Jedno z rozwiązań pozwoli klientom realizować niektóre transakcje za pomocą poleceń głosowych.
Sklep „jutra” to inteligentne koszyki i półki, dzięki którym od razu znajdziemy interesujący nas produkt. Ponadto lustra dobierające dodatki do ubrań, zakupy online i offline. A do tego chip–tagi wszczepiane w tkaniny, pozwalające na nabycie ubrań bezpośrednio z wieszaka. Handlowcy już testują te pomysły.
Provema to młoda firma na polskim rynku pożyczkowym, która w procesie udzielania wsparcia finansowego korzysta z rozwiązań z obszaru sztucznej inteligencji. Na razie tylko przy weryfikacji dokumentów.
Liczba patentów wykorzystujących sztuczną inteligencję rośnie lawinowo. Dominują firmy prywatne, a Microsoft i IBM to niekwestionowani liderzy.
W Polsce trwa boom na sztuczną inteligencję. Problem w tym, że są nią głównie zainteresowani sami twórcy technologii oraz zagraniczni klienci i inwestorzy. Lokalny biznes nie bardzo chce z niej korzystać, bo nie dostrzega korzyści albo boi się ryzyka.
85 procent dyrektorów generalnych zarządzających dużymi firmami na świecie zgadza się, że sztuczna inteligencja zmieni prowadzenie przedsiębiorstw w ciągu następnych pięciu lat.