Reklamowa wolnoamerykanka, czyli sprzątanie krajobrazu po polsku
Walka z chaosem reklamowym na podstawie uchwał krajobrazowych to dla samorządów duże wyzwanie logistyczne. Mogą tu pomóc inteligentne systemy, które zautomatyzują dużą część pracy.
Walka z chaosem reklamowym na podstawie uchwał krajobrazowych to dla samorządów duże wyzwanie logistyczne. Mogą tu pomóc inteligentne systemy, które zautomatyzują dużą część pracy.
Amerykański browar wykorzystał drona do produkcji piwa. Maszyna wsypywała między innymi chmiel do kadzi warzelniczych.
Firmy i organizacje, które wykorzystają „emocjonalną sztuczną inteligencję”, mogą zwiększyć swoje zyski kilkanaście razy szybciej niż te, które takiej technologii nie zastosują.
Zliczanie uśmiechów pracowników PKO BP było pomysłem odważnym, nowatorskim, ale też nieco szalonym. Po roku od jego wdrożenia projekt ma się coraz lepiej.
W biznesie skupionym na samej wydajności technologia ogranicza człowieczeństwo. Możliwy jest jednak inny model działania: ludzie i maszyny mogą się twórczo uzupełniać. O tym, jak to robić, dowiedzą się uczestnicy konferencji Spójne Przywództwo – Człowiek i Technologia.
Wśród firm używających sztucznej inteligencji zaufanie klientów zdobędą tylko te, które postawią na etykę. I ta etyczność może im dać na rynku przewagę.
Dla firm z branży reklamy internetowej zarówno ty, jak informacje o twoich intymnych sprawach – to po prostu towar.
Buszując w sieci bądź uruchamiając ulubione aplikacje, nie masz pojęcia, jakie dane na swój temat i komu przekazujesz. Odpowiada za to branża reklamy internetowej, która śledzi każdy twój ruch.
Sztuczna inteligencja to narzędzie, które może pozwolić na walkę z oszustami. Niestety, cyberprzestępcy również mogą ją wykorzystać do kradzieży.