Koboty, czyli kawa na ławę
Kelnerki o wąskich, plastikowych taliach przyjmują zamówienia, serwują kawę i przekąski, odpowiadają też na pytania klientów kawiarni. A za to wszystko zdalnie odpowiadają niepełnosprawni.
Kelnerki o wąskich, plastikowych taliach przyjmują zamówienia, serwują kawę i przekąski, odpowiadają też na pytania klientów kawiarni. A za to wszystko zdalnie odpowiadają niepełnosprawni.
Polscy pracownicy są świadomi, że to, co dziś potrafią, w świecie nieustannie rozwijających się cyfrowych technologii raczej nie wystarczy.
Rosyjski start-up stworzył robota do rekrutacji pracowników, który przeprowadza dla klientów firmy około 50 tysięcy rozmów kwalifikacyjnych dziennie
Czy nadejście ery maszyn to koniec praw pracowniczych? Jak je chronić? Podczas Światowego Forum Ekonomicznego w Davos zastanawiali się nad tym politycy i eksperci współpracujący z działającą w ramach ONZ Międzynarodową Organizacją Pracy
W Ugandzie testuje się aplikację do wprowadzania danych potrzebnych algorytmom sztucznej inteligencji.
Inteligentne roboty w jednej z japońskich sieci hoteli nie radzą sobie z obsługą gości; nie mają wiedzy na temat lokalnych atrakcji, irytują i przeszkadzają.
AIMEE to sztuczna inteligencja w kadrach, która oceni potencjał pracowników, przyjrzy się ich wydajności i jakości pracy. A pracownikom da możliwość poszerzania kwalifikacji, zagwarantuje ich przydatność i ścieżkę kariery.
Kursy uczenia maszynowego stworzone na potrzeby szkoleniowe inżynierów zatrudnionych w Amazonie są dostępne dla wszystkich programistów za pośrednictwem Amazon Web Services (AWS), największej dziś platformy oferującej usługi w chmurze.